May 27, 2011

gara-gara si Mc!

alhamdulillah..selamat sampai juga negeri tercinta, MALACCA!rindu giler tahap-menahap lah.ok! tapi tu bukan sebab gua nak menaip entry pagi-pagi yang agak sejuk sebab hujan kat cini.tapi sebab kes yang agak memalukan gua.yang tak penah jadi kat gua.mungkin biasa.tapi gua gase malu sampai tahap nak betukar jadi robocop.ade topeng!kisah nyer macam ni........


masa odw dari kelantan ke melaka. perut gua membuak-buak lapar. harapkan maggi semalam-nyer-semalam. so sampai melaka central.gua terus jelah pergi mcd. bajet nak sarapan ala mat kesalehan. order siap semua nak pergi amik creamer for coffee.memang lepas dah. tibe-tibe.... PRANNNNNNGGGGGGGGG!!!!!!! haa tau ape..?gua gi hayun kan beg tangan gua yang besar gedabak ni kat tempat letak sos,salt and black paper.punyer meriah lantai mcd tu sebab hasil kerja beg gua....alangkah malu nyer masa tu.gase nak masok kan muke dalam paper beg!pastu jalan balik!eeeeeeee!malu tahu tak malu! gua pun ala-ala makcik cleaner pungut la barang-barang tu. *gua cakap dalam hati. asal tak sos jer yang tumpah.boleh tolong mop satu mcd TETAPI....tibe-tibe datanglah seorang mamat ni dengan gentlemen nyer tolong.hahahaha! gua nak gelak. bajet macam drama melayu..*boleh tahan la muke.tapi hati tak cair,tetap kat mamoru ok!hahahaha. adehhhh!dala bekas sos tu banyak.jadi lame la gua dengan mamat ni memungut.habis je.gua cakap "terima kasih" terus blah.malu nak pandang dah.memang mencarut-carut dalam hati.sampai pulak kat pintu depan,boleh pulak die kunci..memang malang betul la.


and apepun da sampai umah.tapi gua jadi gile.bile teringat je.gua jerit.teringat je gua jerit! haha.malu amatla. okla.mau rehat-rehat badan.masa untuk bergumbira di kampung halaman.babai!



1 comment:

nurul hafizah said...

hahahaha,memalukan..
nsb bek x jd mcm drama2 kat dlm tv,mamat 2 mntkno tel ke..hahaha =p

Post a Comment