Jun 7, 2011

gue dan lo..!


gue tak tahu betul ke tak.tapi kalau betul,memang lo menyenakkan dada gue..gue tak cam dah muka lo.tapi bile tengok detail-detail lo,bukan satu yang sama..tapi banyak..takkan tu satu kebetulan..mane lo dapat cari gue..? tolong la..gue tak suka feeling camni..gue senak-tau-senak..? gue dah tak mau ingat..tapi lo,lo da spoil kan mood gue..gue rase nak jerit-nak nangis-nak marah-nak %*&$ pon ade.ape yang da lepas-lepas la.gue tak nak ingat and tak pernah nak cari lo..tapi kalau niat lo cari gue bukan atas sebab-sebab tu,gue tak kisah..tapi gue rasa tak payah la lo cari..gue senak-tau-senak..? gue tak boleh lupa ape lo cakap kat gue..gue ingat sampai mati..and tak terluah lagi mende tu kepada yang sepatutnya..memang time tu gue dengar jer..tapi hati gue,lo tak tahu.sampai sekarang...SEKARANG!! tolong la gue..gue tak suka feeling ni..gue nak happy.tolong..! lo happy,gua happy..memang gue boleh baik dengan lo,tapi bukan sampai tahu ape-ape pasal gue.kalau nak jumpe or tahu,biar masa je yang tentukan..gue mintak..gue nak happy..gue tak nak macam dulu.gue senak-tau-senak.yang boleh gue cakap...kalau betul tu lo,lo menyenakkan dada gue. 

*please go away..i allergic to..........

No comments:

Post a Comment