May 26, 2011

ribut exam : 2

memang dasyat untuk ribut exam kali kedua.and today!last paper.i'm done babe!!yeayy! betapa benak nye selama 4 hari berturut-turut exam!to be honest sangat penat. nak-nak bila guna otak ni.letih tak nampak.tambah pulak dalam dewan menulis exam yang tak haper jadah. naik kemek tangan aku.tambah non stop study..time exam tau semua,.ni abis tak ingat dah.haha..

biasa lah time exam.buku tonggang langgang.and time ni jugak la mende pelik-pelik datang kat otak.makan la.minum la.tula-nila.macam-macam.salah satu nyer yang "bercoolblog" ala kampung! haha.gune mesin cili jerk.punyer teragak pukul tiga pagi.hentam satu "taperwer"! senyap gua masa study.haha. 

ni gua nyer *addict pd oreo sangat. ok!


 bahan-bahan orang merantau guna =)


yang tu c00lblog.bilik aku pun macam hampeh. terabai habis.dok menempek kat bilik orang.tido kat bilik orang.makan kat bilik orang. *bajet taknak kasi bilik sendiri sepah.haha.  saje nak tunjuk bilik gua sepah sebab gua study la beb!haha






tapi gua lega sudah.saje curi-curi mase tulis entry xbape nak jadi ni. nak packing balik to my homiE MALACCA! tonight.okla.nak rest kan minda dan hati yang suci.haha. nak pack barang.kemas bilik yang macam bertongkang.

p/s : babai sem 5!! tunggu kebenakan sem 6 pulak. babai!


No comments:

Post a Comment