May 15, 2011

kelapar-laparan

inila.bila gaye dok merantau..*bajet duduk over the sea!haha.. kalau kat rumah.ade je makanan nak kunyah.tak pon boleh buli adik suruh masak ape-ape.biler kat sini.kalau menggigil lapar pon sendiri jugak.haiyakk! 4 tahun dah ni.maggi jadi peneman. 
yela..maggi ni senang.ape 0mputih tu merepek.. 
"fast t0 c00k...easy t0 eat.." 
lebih kurang gitu la bunyik nyer.
makan maggi dalam piyok nasi malam-malam ni memang sedap.konon bajet macam korea. tapi memang sejuk bilik aku *kipas hangin depan muka.
minum air satu baldi botol.okey sudah kembung.
tadi pas makan baru aku perasan aku guna dua-dua garpu..memang kebulur!
*macam mane aku susun ayat ni..?

*aku tak tahu nape pic ni hitam!

pep0n perut da kenyang.mate da mengantuk.
rindu ke mama papa.rindu ke mam0ru. semuanya la.benak nak study.. 
-selamat-selat mamagi (malam+pagi)-


No comments:

Post a Comment