May 22, 2011

ribut exam

erk.post yang ditulis kerana kebebalan yang amat kerana E.X.A.M...exam.?siapa yang taktahu.?dari kecik sampai la besar.ade jer mende alah ni.yang suke-tu-sukerla..yang tak suker.?ape kene wat..haa yang tu panggil stado di awal minit.study last minit.biasa la jadi kat muda-mudi sekarang.nak-nak bile da besar nikan.exam tu ibarat hidup segan mati tak mahu la.haper mengarut aku pepatah bagai pepagi buta gini.

bukan ape.buku ni da ibarat novel yang seram-tak-seram..sedih-tak-sedih..happy-tak-happy..tapi happy ending bila dah lepas beban mencurahkan ape yang ade dalam otak pada kertas azimat kat dalam dewan exam yang macam oven.buku ni diberi tajuk "TATABAHASA DEWAN".sekarang dia kekasih no1 aku.kalah mamoru.perhatian ke die terus dah.totally!!haha.bajet.study pon tidak.baca-baca gelak.tapi agak jadi pressure tengok kawan-kawan menstudykan diri masing-masing.kesedaran tak jua kunjung tiba ke diri kecik ni.haha.diri tu dala la kuarang pandai.kurang rajin.tapi hakikat terus-menerus macam ni.haissh..memang ayat aku pepagi buta ni agak bebagai-bagai.

 
p/s
1. BAHASA MELAYU bukan senang seperti yang disangka.
2. yang dapat aku katekan "aku ingin cuba mencintai kau".


2 comments:

Ilusi Jiwa said...

yerke? mesti dlm dewan nnt kaw punya puting beliung pluk...

engitex said...

bakar je...benci gila menatang buku hijau tu huhu

Post a Comment