Mar 8, 2011

terpilih "TAG"

okey..nak buat entry ni sebab ade sorang budak yang sengal-mengal bernama Syarifah NurAisyah Al-Jamalullail   
selalu mengeTAG diri saya kepada post-post nyer!!ahaks..akak terharu la dik
 *walaupon menyemak!!hahaa.. kidding...

before ni ade jugak diTAG tapi tak berbalas.s0 kali ni akak balas!!
jawab jugak s0klan-soklan cepu perak nuh selepas diTAG!! :P


adakah anda rasa anda HOT?
errk!! memang HOT bile naik darah..tapi i tak suka marah orang k?
'HOT' yang tu...no komen..

update wallpaper yang anda guna sekarang.

cerita about this wallpaper.
hamek!ni gara-gara aku rindu sangat ke BUCHUK aku!
tak edit..tak apa..original!!
tiap-tiap malam memang aku hadapkan lappy ni depan aku before tid0
huk.huk..tengok..dah buat aku sedey :"(
dala..next questi0n..

kali terakhir makan pizza?
haa..makan meder ni...ada la dalam 2-3 minggu..
dengan member-member kelas aku..then lepak kat airp0rt..
terbaik... :)

lagu terakhir yang anda dengar.
"big bang"
LAST FAREWELL
*sebab ni adelah tone yang aku wat khas bile BUCHUK aku kol..

ape yang anda buat selain selesaikan tag ni.
benapas..mengunyah..memikir..

selain name sendiri, anda dipanggil nama ape?
haaa..itu rahsia..
nak tahu pandai-pandai la korang cari!

tag 5 orang:


sape nombor satu anda?
my bezfren ever!

katakan sesuatu kepada orang nombor 5.
bile nak banjer aku makan nih??

nombor 3 ade hubungan dengan sape?
mak ayah die.pakwe die.saudara seIslam saya.hee

bagaimana pula dengan nombor 2?
budak kecet yang mengeTAG saya.hehe

katakan cinta kepada nombor 4
uitt..tak boley-tak boley..kene dapat dari orang "TUUT".heee..kan?kan lien??

berikan 4 fakta yang anda tahu tetang orang yang anda tag.
mereka gile-giler
mereka sempoi
mereka buat aku ketawa..senyum sorang-sorang
dan pastinya mereka adalah bakal-bakal ibu yg garang!
*i jerk mummy rock!haha


selesai menjawab soklan..untuk korang yang diTAG..
TAHNIAH!!!
-sayang u'0ll-




No comments:

Post a Comment