Mar 28, 2011

K.O.T yang da tamat :)

husih! kat sekolah pun sempat nak berblog ni..cikgu..cikgu..tapi siyes bosan..selsema pulak hari ni..kecian murid aku..mendengar bersin aku setiap minit.hahah..* tapi tetap ayu eak!!ok.ok.sebenar nak tulis pasal KOT aku. kejohanan Olahraga tahunan aku. entry before ni..hehe..tadi fujiwara a.k.a abg long kelas kau da upload semua pic pada hari kejadian..aku taknak tulis manjang-manjang..tengok la yer.gambar ni menceritakan segalanya.. *ader pic aku jadi soldier..jangan kutok haaa..aku tembak nanti.haha.. enjoy.. credit tu abg long.. *saya copy gambar yerrr.. :0

bawa VIP ke padang..konvoi..james bond





perbarisan rumah sukan and unit beruniform







kejadian-kejadian







haa..yang ni part soldier 18sg..haha






tamat la sudah..dalam kenangan.. :)
congrat sem 5 :)





No comments:

Post a Comment