Mar 24, 2011

tentang dia : part 2

....bing bang "farewell" berbunyi...i know that was him.. my dear BUCHUK!!


dear : helo.boley saye bercakap dengan iklil yaffrah..? *mmg kegemaran my buchuk..hehe.tulah dia..
me : yer..saya bercakap.. *saya suke je layan
dear : baby buat ape tu?
me : main game..hehe
dear..patotla laptop abang rosak..by buat main gamer jer..
me : eee..jangan cakap camtu..sampai hati.. *sblm ni tukar lappy..and lappy buchuk aku rosakkan..xbole betol lgsg..heee
dear : laptop by tu abang punyer tau..hehe.. baby xnak ucap ape-ape ker kat abang rini??
me : ala...nak gune..*erk..ade hari special yg aku luper ker..?mampos! emm..hari aper ea yunk?today 24th..ape eak??
dear : by tak tahu ker..?
me : *aduh..naya jer. bedebar lak... xtau la abang..hari ape?
dear : hari kelahiran....
me : *hari lahir sapo pulak...
dear : hari kelahiran polis yang ke 204..tapi esok..25..hehe
me : *fuhh..lega.. hehe.. laa yeker?soryla by xtow la yunk..hapy,hapy yer..
dear : ingat cikgu sorang jer sambut hari cikgu..hehehe
me : mestilah..cikgukan...nk lawan eak..hehe..esok abang ade buat aper-aper?
dear : yup.esok..tengah cbuk-cbuk....... (bla.bla.bla)
*rahsia rumahtangga.hehehe..


and aku tahu yang aku sangat rindukan dia..ini dugaan aku and buchuk since school.. berjauhan! 
pep0n..bile bunyi ringt0ne tu..i know it'll be him!! miss u dear :)








No comments:

Post a Comment