Mar 14, 2011

tentang dia : part 1

hari ni pergi tengok game bola adik kepada buchuk aku..budak kecet atoi! congrats bro! menang 3-0..and budak kecet dapat 1 goal!! sori la "melodi jaya"..melaka berdaulat!! and paling aku admire sekali kepada budak-budak band untuk team melaka! u'oll rock!!haha..sedap lagu-lagi korang..pembakar semangat!! hehehe

and hari ni jugak first time jumpa maksu and busu buchuk aku..selama ni nak jumpa ade jer hal yang halang..so.hari ni memang rezeki.. kire ramai la tadi ada..mak and family..cikna and family.. *huhu..siyes segan..!! tapi dorang okay..memang rasa takot nak-nak ayah buchuk!..tapi bile da borak-borak..dorang fun! 

habis jer game,aku dapat kol dari buchuk! *nasib dengar..if tak memang meroyan aku tido malam ni.hik.hik. mak,pakcik pon dapat cakap dengan buchuk! borak-nyer-borak..tiba-tiba buchuk aku siyes. 

buchuk : baby...abang nak berpesan ni... 
me :emm..abang nak pesan ape...? *hati sangat berdebar..tambah pulak line kurang clear!cehh..
buchuk : baby pegi mane-mane kene jaga diri..and.....(blah..blah..blah)
me : ye yunk..baby ingat..tapi kenapa tiba-tiba cakap macam ni? 
buchuk : takde ape-ape..just ingat yang....(blah..blah..blah)
me : *wanna start crying!! emm..okay abang.baby ingat... (blah..blah...blah)
buchuk : abang ade kat cini macam-macam abang da tau.. (blah..blah.blah..)
me : ye abang..baby ingat..don wory k?elwez ingat abang kat cini.. tak penah lupa.. (blah..blah..blah..)
and........so 0n..
*i'm crying! babe..really miss you!!


bile dengar buchuk cakap camtu aku happy..aku nampak tu semua..aku rasa..dari dulu sampai sekarang..ape yang jadi..semuanya aku rasa..tQ dear..but at the same time aku jadi susah hati even buchuk cakap takde ape-ape.. takpe dear..baby tunggu.don wory :") like u said 'this is for our future baby..' and i elwez remember that!!

done kol..tibe-tibe mak perasan and terus cakap "iklil nangis abang tipon" *erkk!..malu..dan aku terkena serangan bertubi-tubi oleh mak,cikna and maksu.huhu.. pepun..dorang yang menghappy kan aku bile cerita "tentang dia..tentang buchuk" aku.. thank you.. :")


p/s : my love .. i miss  you damn much!!!taking care..

No comments:

Post a Comment