Feb 13, 2011

s0methiNg special ab0ut janUary 2011

nak tahu ape yg special..? *debar tak.. :P
oklah..sebenarnya inf0rmation ni aku dpt dari uncle aku..uncle jamil aku.. 
if salah korang betulkan la yer..

masa tu uncle aku tnye aku..
"til,ape yg special januari lepas? januari 2011?.."
aku jawab "entah..sebab date 1.1.11 kot.." *hentam jerk hu3..

tanye-punye-tanye-punye-tanye
lastly uncle aku jawab..

dalam bulan JANUARI 2011..
ada  lima SABTU.. ada lima AHAD..
uncle aku ckp lagi..mende ni juz jadik 823 tahun sekali..
saya ulang.... 823 tahun sekali..
*fuuyyyoohh..untung nyer aku..korg pon untung jugak la..

org chinese percaya bulan januari kali ini bwk tuah..
tak silap aku dorang panggil "KANTUNG DUIT"
hehe..

aku pulak mcm xpercaya..aku pon dengan bangga check calendar kt phone..konon nk ckp uncle aku tipu..
tapi uncle aku terus bubuh.."til..823 tahun dulu punyer calander xde dlm fon tu"
*dushh..malu i.. ^_^

emm.tulah yg special..tapi bile check..betul jgk..
korang tengok la sendiri eak..
if salah,korang betul2 kanlah..

check,,check!

-the end-




No comments:

Post a Comment