Feb 6, 2011

budak L.A.G.I ::

ok! first of all.aku nak gtow aku ni baru jer lagi berblogging nih!haha.
actly.dipakse some0ne soh wat *aku lak kene.ciot..
tapi xpelah.aku tebalkan jer muke.even ngar0t-ngarot y aku hentam kt blog aku nih!
ntah cmne guper pon aku tak tau.taram saja! *jgn nk kutok-kutok :)


xpelah.blajau!xdelah nk org bace blog aku ni yer-yer nau kan?cukuplah blog aku ni hid0p! *yakin
ter0k jugak aku nih.org len ye-ye la syok layan blog. yg aku da um0r 21++ br nak wat!tu p0n kene pakse.!
*terok nau!

0klah!malas nak tulis byk-byk. kang korang gak yg bosan AND mcm rmi je follower aku kan?haha
mcm PM nak bace lak blog aku nih..
tp okla kan?dr xde.terima kasih kepada yg memakse! :)

pe yg bakal gua melalot haram jadah nnti, korg terime jele!
gua hentam! rasa-rasa nyampah xpyh la bace.
pep0n sapot dan undilah gua!steady medy!

malu-malu.tutup muka! 

semoga aku berjaya :)
-habis dah-

No comments:

Post a Comment