Feb 7, 2011

:: MAMA!! Happy birthdaY ::

::SABARIAH MD SANI::

ni nama mama aku..
..7 FEBRUARI 2011 besday mama yg ke 52..
da banyak tahun tak dapat nak celebrate besday mama bile sampai hari.
yelah.time sekolah d0k hostel 5tahun.now study pun jaoh plus 5tahun setengah lagi *sigh..emm

xpelah.at least aku stil dapat wish kt mama even juz call. :")
dapat ckp tu terlalu happy dah.
 hehe..mcm nak emosi je nih!elek-elek..

okla.even mama aku tak baca blog aku ni,aku nak ckp aku sayang mama..
mama memang garang *suke bebel.hik3..
tapi if tak wat cmtu,aku rasa aku xjadik "orang" kot.
entah ape jadi ngn life and future aku..
MAMA!THANK YOU S0 MUCH!! :")

::semoga sentiasa in love dengan PAPA..hehe::
::doa mama panjang umur AND always sihat..tak sakit-sakit lagi::
::semoga murah rezeki mama n family kiter::
::may Allah bless you::

mama sayang :")



"setiap belaian mama membuatku terharu.. pengorbanan mama akan ku kenang.. kasih sayang mama tiada tolok bandingnya..kerana kau lah MAMA ku.."
-RATU HATIKU-










No comments:

Post a Comment