Feb 27, 2011

kesibukan itu sibuk

sekarang ni semua orang bizi..nak-nak student satu batch dengan aku..kitaorang da sem 5..kene anjur KOT (Kejohanan Olahraga Tahunan) untuk sem ni...9 MAC 2011..event ni memang besar and penting untuk kitaorang.. *markah tu semua..aku takdelah dikira orang penting..hanya orang-orang kecil dibawah arahan orang lain.hehehe.. tapi sekadar menyokong,bantu cikit-cikit aku buatlah..aku pon tak pandai sangat..tapi kene juga belajar kan? lagi 3 sem aku da graduate..emmmm..

aku tengok kawan-kawan aku semua sibuk dan buat yang terbaik..yelah..tak nak lah malu dengan senior sem lepas..heeee..nak wat la lagi havogue kali ini..tu lah yang dorang and kami semua usahakan...masing-masing dah dapat tugas..tu semua bizi..tambah lagi asgment ade yang kene submit before cuti ni.kena la kuat semangat.. *termasok aku nih.haha!!

aku ade la wat tugas-tugas kecik lain..and aku juga take part untuk event penutup nanti..wakil daripada Askar Wataniah, kelab aku tu..huhu..hope menjadi la semua apa yang dirancang..macam-macam yang kene buat.. nak libatkan orang luar bukan senang..macam-macam surat kene buat..pening dorang dibuatnya..tu berharap sangat semua nya jadi.. 

this week lagi bizi coz da mula buat sukantara antara rumah sukan *mcm sekolah dulu-dulu tu... haaaa..aku wakil rumah Bintang (biru)..setakat bantu kumpul mata jadila..aku bukan reti sangat olahraga ni..nk berlari 400 meter mau sempot aku nanti.. *malu jerk nanti..huhu.. latihan wataniah pon mula dis week. so,hope semua nya jalan lancar lah!!!heee.. doa-doa bantu kawan-kawan aku dapat selesaikan job masing-masing..tapi korang memang sangat bersemangat!! :)


' REVOLUSI SUKAN MENCETUS GURU GEMILANG"




No comments:

Post a Comment