Feb 9, 2012

pertama kali

yes! pertama kali my dear datang rumah saya tanpa saya di sisi. *rumah mama papa saya* hee! tak tahu. tapi saya terharu, happy, seronok bila dear datang ketika saya berada di kelantan. even datang dengan tujuan lain. *nak ambil baju merisik saya* tapi disebabkan dapat duduk dengan mama, borak dengan my family tanpa saya, itu buat saya rasa sangat sangat lain. happy! biala orang kate saya ni pelik hanya semata dear datang rumah sampai nak tulis kat blog. biarlah perasaan yang pelik tu jadi kenangan untuk diri sendiri. hak saya, cerita saya :) *perjalanan hidup saya bermakna dengan kisah dia*

and yang paling tak caya, my baby zimah dah boleh nak dekat, borak dengan dear. haha! siyesly sangat tak percaya. kalau tak sebelum ni. zimah salam pun takkan nak dengan dear. just bila dear dah balik baru nak tanye, "abang aidil nak pergi mane..?'' bila nampak gambar zimah mesti sebut ''yang tu abang aidil'' but now, dah boleh duduk dekat! *memang dear mandrem zimah ni* and yes! saya jeles. jeles sebab dear dapat balik tengok mak, tengok mama. tapi saya yang jauh ni jugak hanya pendam rindu tu. tapi takpelah. dah wakilkan dear :')

ape sekali pun, macam dear cakap 'abang steady.!' ya sayang! awak steady. saya bangga dengan awak. awak buat saya terharu kerana saya tahu keluarga saya akan jadi sebahagian dalam hidup awak. dan dengan cara ni. saya tahu family saya terima awak,dan awak terima family saya. terima kasih sayang. something yang sangat kecil. but honeslty, saya sangat terharu. awak telah tambah lagi keyakinan saya pada awak. saya hanya berdoa. ini semua kekal hingga nafas saya yang terakhir. biarlah kisah hidup saya hanya melibatkan seorang lelaki yang bernama MOHAMAD AIDIL AZDHAR ROSLI <3 






No comments:

Post a Comment