Aug 22, 2011

malam ini


kenapa camni pun taktahu la. hati rase something yang tak kena. rase nak menangis. tapi sebab? aku sendiri tak tahu. tengah hujan sekarang ni. and tambah pulak malam 23 ramadhan. insyaAllah mungkin rahmat or berkat malam lailatulqadar. sapela lah aku nak dapat peluang macam tu besar. orang yang jauh lagi baik dari aku,penuh amalan pun belum tentu dapat. ini kan aku yang tunggang tebalik. and yang buat lagi rase hati ni macam nak pecah. tak dapat nak tenangkan hati dengan baca Quran. tadi teringin nak bace, tibe-tibe datang hal perempuan. rase frust yang tak penah rase sebelum ni. aku tak tahu pekena. tapi macam ade somthing je. tak tahu nak cakap kat sape. kat dear..his working rite now. papa..?da banyak susahkan. tapi nak someone can i talk to! ya Allah. tenangkan la hati hambamu ini.  


No comments:

Post a Comment